Reklamační řád / formulář

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

Adresát (prodávající):

 

Internetový obchod: www.maare.cz

Společnost: Maare food production s.r.o.

Se sídlem: Jaurisová 4, 140 00 Praha 4

Kontaktní adresa: Na dlážděnce 20, 182 00 Praha 8

IČ/DIČ: 07829710 / CZ 07829710

E-mailová adresa: info@maare.cz

Telefonní číslo: + 420 725 9995 246

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:

Moje adresa:

Můj telefon a e-mail:

 

Datum objednání: ………………………..

Datum obdržení: ………………………...

Číslo objednávky: ………………………...

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

ve Vašem obchodě www.maare.cz jsem vytvořil výše uvedenou objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………..

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

V …………………. , Dne …………………….

 

______________________________________

podpis spotřebitele

Seznam příloh:

Faktura / daňový doklad za objednané zboží č. …………………………..

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 10denní llhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme e-mailem. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Reklamované zboží zasílejte na adresu našeho skladu: Pod klapicí 20/188, Praha 5, 153 00 Praha 16.

Odkaz na reklamační formulář se nachází v patičce našeho portálu.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení